Plavi telefon proslavio šesti rođendan
Od kada je pokrenut, 18. februara 2013. godine, Plavi telefon zazvonio je više od 9.000 puta, a oko 70 posto poziva došlo je od djece i mladih. Riječ je o usluzi Udruženja Nova Generacija, koja je pokrenuta sa željom da budu dostupni djeci koja se suočavaju sa nasiljem i žele ga anonimno prijaviti. Više od 90 volontera je prošlo obuku za savjetnika na Plavom telefonu i na taj način se stavili na raspolaganje svakom djetetu u Bosni i Hercegovini, navode iz udruženja.
S obzirom na to da su primali pozive i djece koja nisu žrtve nasilja, ali imaju drugi problem koji ih muči i žele sa nekim da razgovaraju o tome, usluga Plavog telefona je proširena i na pružanje podrške i savjeta, svoj djeci koja imaju problem, a trenutno ne vide rješenje.
Zahvaljujući prijateljstvu sa kompanijom Mtel, pozivi prema Plavom telefonu su potpuno besplatni bez obzira na to iz koje mreže u BiH djeca ostvaruju pozive. Rad linije podržali su i Mediaboard, Metromedia, Ježurko, ali i ostali pojedinci. Besplatan broj savjetodavne linije je 080 05 03 05, a linija je aktivna svakim radnim danom od 9 do 17 sati, navodi se u saopćenju organizacije povodom šestog rođendana Plavog telefona. Cilj je da u budućnosti usluga bude dostupna 24 sata.
Osim putem telefona, djeca mogu da se obrate i e-mailom, te preko web stranice www.plavitelefon.ba, na kojoj mogu da pronađu i korisne informacije o različitim temama. Da bi što više djece upoznali sa postojanjem ove savjetodavne linije, informacije o Plavom telefonu se mogu naći i na FB profilu "Plavi telefon BiH", i na Instagram profilu @plavitelefonbih.