Mijenjati stvari nabolje: Centar Vladimir Nazor
Centar je razvio i dodatne modele rada i aktivnosti, a poseban iskorak napravljen je sa izradom individualnih planova za svako dijete i pružanjem podrške djeci koja su unutar kućnih uvijeta van sistema školovanja radi teškoća intelektualne i motoričke prirode. „Najvažnija stvar koju možete uraditi za djecu sa teškoćama u razvoju jeste da se djeca uključe u najranijoj fazi svog razvoja“ kaže Ahmetović.
Ove godine, Centar je upisalo 164 polaznika/ca. Oni koji imaju zahtjevnije teškoće su na cjelodnevnom boravku i radionicma, dok učenici sa lakšim intelektualnim teškoćama pohađaju okvirni nastavni plan i program prilagođen njihovim sposobnostima i nalaze se u nastavnom procesu kao i učenici u redovnim školama.
Jedan od najvećih problema ove populacije je zapošljavanje - društvo ne omogućuje kontinuirano razvijanje vještina i znanja kroz pružanje odgovarajućih radnih mjesta. Zbog toga, mnogi polaznici i učenici Centra ostaju u ustanovi i nakon zakonske granice od 21 godine.
Sve do jula mjeseca 2013. godine ova priča bi bila smještena u ''Centar za vaspitanje, obrazovanje, radno osobljavanje i zapošljavanje mentalno retardirane djece, djece oboljele od autizma i cerebralne paralize ''Vladimir Nazor''. Ipak, danas se nalazimo u ''Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Vladimir Nazor Sarajevo''.
Stvari se, ipak, mogu mijenjati nabolje – samo je potrebna volja. Upoznajte drugare i drugarice iz Centra, i poslušajte anketu: šta građani i građanke Sarajeva misle o položaju osoba sa invaliditetom u društu?