Fondacija "Stariji brat, starija sestra": Kampanja za zdravije i sretnije djetinjstvo

Iz Fondacije "Stariji brat, starija sestra" pozivaju sve zainteresovane da doniraju novac za zdravije i sretnije djetinjstvo.
Piše: 
Redakcija
Foto: 
Stariji brat, starija sestra
Podijeli ovaj članak: 
Vezane teme: 
Volonteri i volonterke Fondacije za podršku i razvoj mentorskih programa "Stariji brat, starija sestra" su početkom marta ove godine pokrenuli kampanju "Porasti svijete u(z) sretno dijete" čiji je cilj osvijestiti javnost o značaju podrške i mentorstva za djecu iz socijalno i materijalno ugroženih porodica, ali i domova za djecu bez roditeljskog staranja. Kampanja će trajati do kraja juna.
 
Iz fondacije poručuju da će novčana sredstva prikupljena tokom kampanje biti iskorištena za uključivanje većeg broja djece u mentorske programe.
 
"Volontera imamo dovoljno, uvijek ima mladih ljudi koji žele da na ovaj način pomognu djeci u potrebi, ali ograničenje su nam financijska sredstva, stoga radimo ove kampanje i prikupljanje sredstava", kaže Ivana Radić, marketing menadžerica Fondacije "Stariji brat, starija sestra".
 
Novčana sredstva su osigurana za 158 djece i volontera i volonterki koji su u trenutno uključeni u programe mentorstva u osam bh. gradova. Budući da postoji daleko više djece u potrebi za mentorstvom, iz fondacije kažu da im je cilj povećati ovaj broj u narednom ciklusu programa koji počinje početkom akademske 2020./2021. godine.
 
Tokom trajanja kampanje prvobitno je bilo osmišljeno provođenje društvenih aktivnosti poput organizovanja društvenih igara za razne uzraste, igara za djecu u prirodi, a za kraj kampanje je bila planirana društvena igra "Čovječe ne ljuti se" sa XXXL figurama, odnosno ljudima kao živim figurama. Zbog pandemije uzrokovane koronavirusom, navedene aktivnosti su otkazane i prilagođene u online formi.
 
"Izrađeni su kreativni videoklipovi o različitim društvenim igrama koje su nas vratile u djetinjstvo i podsjetile na dječije radosti", kaže Sanela Šehić, jedna od volonterki fondacije i dodaje da su volonteri i volonterke tokom kampanje također pisali i volonterske priče kroz koje su potencijalnim donatorima pokušali približiti kako izgledaju druženja volontera i djece u projektu.  Aktivnosti kampanje moguće je pogledati na Facebook stranici fondacije.
 
Kako se bliži kraj kampanje, iz fondacije su još jednom pozvali sve zainteresovane kompanije, organizacije, institucije, kao i građane da se uključe i doniraju novčana sredstva za zdravije i sretnije djetinjstvo onima kojima je potrebna podrška i mentorstvo starijeg brata ili starije sestre.
 
Više detalja o načinu uplate za domaće i inostrane uplate dostupno je web stranici fondacije.
Ostavite komentar