obrazovanje

SOC je podsjetio javnost da je prije više od godinu uputio dopis akademskim institucijama sa molbom za iznošenjem stava i osudom homofobije i transfobije pristune u akademskoj zajednici. Odgovor do danas nisu dobili.

Dok je posao u struci bio na čekanju, čistila je dimnjake kao jedina žena u tom poslu u Bosni i Hercegovini. Danas, Dajana Đurić iz Brčkog referentica je za romska pitanja u Pedagoškoj instituciji Brčko distrikta.

Matrica za rano prepoznavanje indikatora rizika od društveno neprihvatljivog ponašanja učenika izaziva nedoumice. Roditelji se plaše da će im djeca ''dobiti šifru'', nastavnici dodatnog posla, a aktivisti ne vjeruju ni u ideju ni u primjenu.

Slučaj Slavka Mrševića iz Rudog jasno pokazuje sve nedostatke inkluzivnog procesa u Republici Srpskoj. Zakoni su tu, ali se ne sprovode.

Za najmanje 135 djece sa poteškoćama u razvoju u Kantonu Sarajevo, obezbjeđen je objekat za održavanje nastave. Ali, finansijska sredstva, stručni kadar, i koliko će djece moći da se upiše, još uvijek su otvorena pitanja.

Iako bi se moglo reći da je tematiziranje pitanja djece sa poteškoćama u razvoju dobilo svoj prostor unutar javnog disksursa, te da je došlo da značajnih pomaka, još uvijek su brojna pitanja koja čekaju na svoje odgovore.

U Osnovnoj školi "Podlugovi" u Ilijašu učenici i učenice uz pomoć filma uče kako da razumiju svijet koji ih okružuje.

Roditelji djece s invaliditetom u BiH prilikom izbora škole koju će njihovo dijete pohađati, u aktuelnom trenutku nalaze se ispred dva zla od kojih treba odabrati manje – redovna ili specijalna škola.

Brojna djeca u BiH nemaju pristup kvalitetnom obrazovanju, upravo zbog lošeg socijalnog i imovinskog statusa njihovih roditelja.

Udruženje građana “Nešto više” poziva učenike osnovnih i srednjih škola s područja Tuzlanskog kantona da učestvuju u nagradnom konkursu i osmisle kreativni prijedlog za školu pristupačnu svima.

Pages