inkluzija

Roditelji djece s invaliditetom u BiH prilikom izbora škole koju će njihovo dijete pohađati, u aktuelnom trenutku nalaze se ispred dva zla od kojih treba odabrati manje – redovna ili specijalna škola.

Brojna djeca u BiH nemaju pristup kvalitetnom obrazovanju, upravo zbog lošeg socijalnog i imovinskog statusa njihovih roditelja.

Udruženje građana “Nešto više” poziva učenike osnovnih i srednjih škola s područja Tuzlanskog kantona da učestvuju u nagradnom konkursu i osmisle kreativni prijedlog za školu pristupačnu svima.

Iako je inkluzija dokazano bolja za svako društvo, ali i zahtijeva visok stepen svijesti i tehničke organizacije, vlasti u Kantonu Sarajevo ne čine puno da bi ona bila moguća.

Učesnici konferencije koja je organizovana u okviru Dječije nedjelje koja se od 2. do 8. oktobra obilježava u Kantonu Sarajevo, bili su predstavnici institucija vlasti, NVO sektora, te niz eksperata iz različitih oblasti ključnih za proces inkluzije.

Publikacija bugojanskog udruženja donosi niz savjeta prosvjetnim radnicima, roditeljima djece s poteškoćama u razvoju, ali i nadležnim ministarstvima.

U Brčkom djeca sa lakšim poteškoćama u razvoju idu u redovan razred, dok učenici s težim poteškoćama u razvoju pohađaju specijalna odjeljenja u redovnim školama.

Udruženje Duga uz podršku organizacije Light for the World iz Austrije održalo je regionalni susret na kojem su predstavljene uspješne inkluzivne priče i modeli rada koji unapređuju sam proces inkluzivnog obrazovanja iz odgojno-obrazovne inkluzije.

Pozitivan primjer inkluzije u obrazovanju donosimo iz Osnovne škole "Pasci" u Tuzli.

Građani i aktivisti nevladinih organzacija za zaštitu djece s poteškoćama u razvoju zabrinuti su zbog promjena koje predviđaju novi zakoni o osnovnom i srednjem obrazovanju u Kantonu Sarajevo.

Pages